Ben her gün bebegime sebze, ilikli çorbalar, muhallebiler vs zaten yapiyorum. Tüm gida ürünleri organik, suyuna kadar ozel bebek suyu aliyorum. Bu konuda çok dikkatliyim. Bebegim maalesef 7 bucuk aylik daha 7 kiloya zar zor bu ay ulaştı. Kilomuz biraz geriden geliyor. Bu ara atak donemi, dişler geldi vs bazı günler hiç yemek yemek istemiyor. Halam ve eniştem doktor ve bana kendi deneyimlerinden yola çıkarak ac bırakmak yerine milupanin kavanoz mamasindan kuzenime bebekken verdiklerini söylediler. Bugun mesela zor bir gündü dogru düzgün hicbir sey yemedi
Boyle zamanlarda kurtarıcı olarak kullanmak için sizlere danışmak istedim . Ben kendim bile konserve ürün vb degil kendi yaptığım yemeği ertesi gün yemem oyle de kil seçici bir insanim. Yani bu mamayi yedirirken icim rahat değil ama oglumun zayıf kalmasını istemiyorum. Bazen böyle durumlar olabiliyor. Mama içmesini de istemedim anne sutu ile beslendi ama birkaç ay kilo alimi durdu, mama içsin diye dualar ediyordum