likeli teşekkür ederim bilgiler için benim kızımda korkuyodu bıraktığım zaman ağlayıp kucağıma geliyodu bende o zaman zorlamadım bi gün apartmanda bebek arabasını çıkarırken merdivene oturtturdum baktım yukarı doğru çıkıyor merdivende ellemedim biraz çıktı ondan sonra yürümeye cesaretlendi yürüme arkadaşı var onunla da yürümeyi seviyo dışarıda pek yürümek istemiyo ama oturmak istiyo hemen