Merhaba güzel anneler öncelikle gününüzü kutlarım 🥹26 haftalık doğdu bebeğim şuan kronolojik 6.5 düzeltilmiş 3 ay 8 günlük ve kilosu 5200 980 gram doğmuştu doktoru ideal diyor 25p orta halli dedi yani sizce normalmi çevremde cok zayıf diyen var ve psikolojim bozulmak üzere 😒 son 1 aydır mama içiyor diğer 5.5 ay anne sütü içmişti.