Eymonunannesi sizi cok iyi anliyorum 15 aylikti yanlis hatirlamiyorsam bir iki kelime yarim yamalak soyluyordu sonra onlari da birakmisti ben ondan korkmuştum bi de iste sosyla medyada hep görüp duyuyoruz ya soyle konusmazsa sorun boyle yapmazsa sorun vs diye. Ama aslinds cocuklarin hem dil hem beyin gelisimlerinin en yoğun oldugu aylar o sebeple ornegin yurumeyi ogreniyorsa konusmanin uzerine pek dusunmuyor konustugunu da konusmamaya basliyor ve gerileme oluyor cunku baska kazanim elde etmeye calisiyor. Yani genel tabloda bakacağınız sey su, ayina ve gelisimine gore konusma haricinde diger becerilerine de bakin konusma arti diger becerilerde bir gerilik varsa o zaman bu bir sorun gibi algilanip uzerine dusulebilir ama diger becerileri tamsa o zaman sadece konusma icin endise etmeyin. Dedigim gibi goturdugumuz cocuk gelisimci tam olarak bunu soylemis ve 2.5 yasa kadar endise etmeyin demisti.