18 aylik kızım az once farkettik dilinin tam arkasina dogru hem sag hem sol tarafinda kabarcık var mercimek kadar yada bi tık buyüktür neden olur sizce tedirgin oldum.resim cekmem imkansiz 2.defa zor baktık yemek borusuna yakın yerde.daha once ciksaydi farkederdim.ben grip olmuştum dr.gittim kizimdada sadece hapsuruk vardi onuda gosterdim bademcikleri şişmiş dedi antibiyotik verdi 2.gun bugun onu içiyor abtibiyotik yaparmi boyle bisey yada bademcikleri şistigi içjn olabilirmi?varmi başina gelen kızlar 3.4 gune geçmezse dr.gitcem antibiyotik bitince