Çocuklarımın ikiside hasta. Büyüğünün ateşi var küçüğü sebebini anlayamadığım bir huyszuluk içinde. Emziriyorum olmuyor uyutuyorum uyumuyor. Oyuncaklarıyla oynatıyorum sıkılıyor ağlamaya başlıyor. Nereye gitsem paçamı tutuyor bırakmıyor. Kucağımdayken sakin ama istiyor ki hep öyle kalsın kucağımda 2 dk birşey almak için indirdiğim gibi kıyameti koparıp ağlıyor. Bugün bi patlayıp ağladım birden. 😞