Limonerik Emeklemeyle başlayınca olmaya başladı bağısaklar harekete geçti ondan mı farklı bir durum olabilir mi
gulsozel Limonerik ay ben bu konuda post açacaktım bu postu görmek iyi geldi. Bizimki 12.5 aylık bizde de uzun zamandır her öğün sonrası kaka. 1 aydır yürüyoruz hareketlenmeye bağlı olarak normal diyor herkes ama insan endişeleniyor
gulsozel Limonerik evet bizde de öyle oldu. ben doktorumuza sormayı unutuyorum her seferinde, bir dahaki kontrole inşallah unutmam. Bi sorun olduğunu düşünmüyorum yine de ama hareketli oluşundan bağırsakları hızlı çalışıyor olabilir
aybkm Limonerik bence normal 16 aylığız 2 ay öncesine kadar bizde öyleydik. Özellikle çömelmeye başlayınca sürekli yaptı. Şimdi yapmıyor tabi
Limonerik gulsozel benimde ilk aklıma gelen hareketlenmesi oldu emeklemeye başlamadan önce kabızdı hatta kabızlıkta geçti
peramomms Limonerik hiç sormadım çok hareketli bence ondan kaynaklı bu hafta kontrolumuz var soracağım