10 aylık bebeğim var ek gıda reddi yaşadık hala hiç bir şey yediremedim kaç kere post açtım ama hiç birine cevap gelmedi ne yapacağımı şaşırdım bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı? eline ver yesin önüne koy yesin diyenler olacak hepsini denedim ağzına bile sürmüyor ne yapcam bilmiyorum çok üzülüyorum bu duruma 1 yaşına girecek neredeyse hala çiğnemesini bilmiyor yutmasını bilmiyor 😢