Yine sormuştum tekrar sorucam kızlar ya bebeğimin crp değeri 3.3 dü doktor antibiyotik ağrı kesici vs. Yazdı ateşi vardı daha sonra düşüremedik falan serum verildi düştü. Tekrar kan alınmıştı 2.3 çıktı crp değeri şuan ateş yok ama doktor boğazı çilek gibi beyaz noktalar var falan dedi. Kimisi diyor crp düşük ant gerek yok, doktor antibiyotik iğne verdi 3 gün vurunsun dedi eğer normal olarak içmezse dedi bebeğimde yarı içiyor yari kusuyor sabahkini içti akşamkini kustu mesela. Çok arada kaldım ne yapayım bebeğim iştahsız birşey yemiyor crp düşük ant gerek var mı damar yolu açılmaktan her yeri mosmor oldu ant iğnede yaptırmak istemiyorum o yüzden 14 aylık çocuğun psikolojisi bozuldu eğer ant vermezsem boğazı geçer mi ne yapacam bilemedim birde size sorayım dedim