Ah canımmm çok geçmiş olsun. Bu ateşten ben de çok korkarım geçen de benim kız ateşlendi ama başka hiçbir şeyi yok doktora da gitmedik hatta. Sonra bir baktım 4 tane köpek dişi çıkmış, sonra geçti kendiliğinden. İşin kötü yanı benimki ilacı da reddediyor mümkün değil içirmek.. acaba bebişin kaç aylık