Selam kızlar
doktorumuza oğlumun uyku problemi olduğunu söyledim zaditen damla verdi eve gelince reçetesini okudum alerjik nezle ve göz iltihabı için yazıyor doktora tekrar sordum uyku için bu ilacı verdiniz ama reçetesinde öyle bişey yazmıyor dedim ( yan etkilerinde sadece uyku yapar yazıyor) doktor da evet doğru aslında alerjik nezle ve göz iltihabı için ama biz bunu bebeklerin uyku tedavisinde de kullanıyoruz uykuya dalışını kolaylaştırıyor dedi sizce kullanmalı mıyım aynı damlayı doktoru öneren var mı ?