mervearasugur Bebeğim 11 günlük yenidoğan da yattığı için geç bez değiştirmişler pişik olmuş mustela kullandık hametan kullandık geçmedi pişik kremi için öneriniz var mı?
annesininbalpetegi mervearasugur Geçmiş olsun ben sudocream kullanıyorum o bize iyi geliyor. Bez değişimlerinden önce de silmek yerine yıkayın havalandırın bayağı faydası oluyor
organikirmik Pişik olduysa pişik önleyici kremler işe yaramaz. Sudocrem kullanabilirsiniz, sonra dediklerinizi düzenli olarak yine kullanırsınız önleme amaçlı