Bende sezeryan doğum sonrası bebeğim 3 aylıkken oldum artık ağrılarım okadar şiddetliydiki kızıma bakamaz duruma gelmiştim hergün hastanedeydim ameliyat oldum kurtuldum sizinde ağrılarınız artmadan olun kurtulun bebek büyüdükçe daha zor olur normalde kapalı ameliyat oluyo ve çabuk toparlanıyosunuz ama bazı durumlarda ameliyat sırasında açık amelıyata dönebilir onu kimse bilemez ne yazıkki geçmiş olsun