Merhaba bu konu altında bende burda fikir almak istiyorum 2 buçuk yaşında oğlum var benimde dışarıya çıkmak başka birinin evine gezmeye gitmek oldukça zor bizim için de sokağa adım atmaya korkuyoruz heryere giderken gelirken hep kucağımızda yere bıraktığımız anda nereye gideceğini şaşırıyor çok denedik parka bahçeye sahile gitmeyi ama pişmanlıkla apar topar eve dönüyoruz .tehlike bilmiyor sesleniyoruz aldırmıyor yakalayıp tutmak isteyince yere atıyor kendini geri kaçıyor şuursuzca böyle çocuğu olup düzelen varsa ne yaptınız o süreçte yardımcı olabilir misiniz