ebraz Kızlar ilk çocugum bu kadar gazlı değildi gece de emip uyurdu bir kere bile gece beni uyanık tuttuğunu bilmem ama kızım gazlı baya önerileriniz varmı ne yapabilirim rahatlatmak için
sheryy ebraz doktoru ile görüşüp Sab simplex damlaya başlayabilirsin. Bizde çok gaz sorunu yok ıkınma çok oluyordu başladık baya etkili. 30 günlüğüz.
sheryy ebraz bezini değiştirirken ayaklarını yukarı kaldırıyorsun ya o harekette baya güzel çıkarıyorlar gazını. Bende yeni keşfettim. Yatakta gaz ağrısı başlayınca bacaklarını sanki beş bağlayacakmışım gibi kaldırıp hafif bastırıyorum çok güzel çıkartıyor. Onu da bi dene canım
Feyzosumunannesi ebraz Biz de biogia ile sab simblex kullanmistik. Ikınmadan dolayı faydasını görmüştük.
organikirmik ebraz her emzirme öncesi kısa, aralarda da uzun gaz masajı yapıyordum. Gaz damlası kullanıyordum. Kendimde gaz yapacak hiçbir şey yemedim 5 aylık oldu hala yememeye gayret ediyorum. Ama %100 geçiren bir şey yok bence