edahumaa Tam 2 yaşında ayırdım. Yatağını çok sevdi hemen alıştı. Bu kadar kolay beklemiyordum açıkçası korkar tek yatamaz diye. Odayı tam bir çocuk odası haline çevirdim. Nevresimler felan barbieli almıştım. Duvarlara yıldızlı stickerlar. Sizde güzel güzel sevdiği karakterin nevresimini alıp beraber odayı süsleyip, bak burası senin odan çok güzel değil mi, ayyy mayyy yaparsanız yumuşar bence. Çocuklar sever böyle şeyleri. Hatta ilk gün sabaha kadar kesintisiz uyudu çocuk. Ayırmakla en doğru kararı verdiğimi anladım bizimde hayatımız kolaylaştı. Yatak olarakta ilk önce montessorri alacaktım sonra kullanışsız olur sürekli taşınma olayımız var diye bazalı aldım. Yanına da yatak koruma bariyeri aldımki yataktan düşme olayı olmasın diye. Bazayıda 100*200 aldık rahat rahat uyusun uzun bir süre kullansın. 2 kişi sığıyoruz. Bazen bende yanına yatıyorum.