dortcocuklu3 Bende de vardı koku. Sürekli çamaşır değiştiriyordum o derece. Akıntıda vardı bende. Nioli yağı kullandım güzel ama tam istediğim sonucu göremedim. Öneriyle tendyoldan Orginx intimate jel aldım. Koku giderici, hassas koruma, kaşıntı, mantar için. Ph değeride vajınaya uygun. Sabah aksam bu köpük jelle yıkıyorum o kadar harika birşey ki. Ne koku kaldı ne kaşıntı. Bi denemeni tavsiye ederim