Merhaba hanımlar, kızım 5 yasına giricek anaokuluna gönderemiyeceğim evde etkinlikler yapıyoruz, sizlerin beğendiği, takip ettiği etkinlikler nelerdir? Rica etsem benimle de paylaşırmısınız? 🤍 Vakit ayırıp cevaplayan herkese çok teşekkür ederim şimdideeen 🥰