Mrb arkadaşlar diş etlerim uzun süredir kanıyor birşey yiyince yada elim hafif çarpsa bile alt tarafına baktığımda dişlerimin arasına boşluk oluşmuş ve etleri kırmızı salı günü Dr gidicem ama korkuyorum ne yapacaklar neler yapılıyor daha önce yaşayan var mı