Kızlar bebeğim 9 aylık olacak 4. Aydan beri sidefer kullanıyorduk doktor önerisiyle içinde şeker varmış yeni öğrendim içine de bakmamışım 🤷♀️ temiz diye duymuştum ama neyse şimdi değiştireyim diyorum doktorumuz onun içindeki şeker çok kötü bişey değil dedi ama yine de değiştirmek istersem diye microfer ya da bestiron dedi kullananlar sizce hangisi daha iyi sideferdwn de memnunduk bi yan etki falan yapmadı bebeğim severek içiyordu meğer tatlı diyeymiş 😂 zararın neresinden dönersek kardır diyorum değiştirmek istiyorum ne alayım sizce?