gnsmm artık yatağında yatıyor hiç kucakta uyutmam gerekmiyor. 8,5 aylık olduk, ben de çok korkuyodum ya hep böyle olursa diye ama olmadı merak etmeyin, 4.ay atağından sonra sanırım 30 dk da olsa yatağında uyumaya başladı, çoğunlukla bebek büyüdüğü için bence kendi öğreniyor, büyüdükçe yatakta uyanmamaya başlıyor ama siz yine de ufak ufak denemeler yaparsınız biz de denerken birden uyumaya başladık