Sekerpare_ Feyzosumunannesi Belki de ek gıdayı güzel yiyor nasıl yapacağım bilmiyorum tekrar tutması için çünkü daha çok küçük
Feyzosumunannesi Sekerpare_ Evet,emse çok iyi olur aslında. Sabah uyandigi zaman ilk emzirin uykudan uyandığı zaman ek gıda öncesi filan emzirmeniz gerekiyor ilk.
Sekerpare_ Feyzosumunannesi Memeyi asla almıyor ağzına biberon demiyorum onu da içmiyor akşam doyurur uyutuyorum sabaha kadar uyanmıyor 40 ı çıktıktan sonra sabaha kadar aç belki diyorum tutar oda yok