alya2003 Doğum yapalı 52 gün oldu 40 gün kadar kanamam sürdü bitmişti bugün tekrar kanamam var kahverengi kırmızı gibi regl gibi acaba regl olmuş olabilir miyim ?
aselmncr alya2003 ya benimde kanamam hiç uzun sürmedi bebiş bi hafta sonra üç aylık olcak hala adette olmadım sizce ?
cerenkarahan17 Ben de aynı şekilde oldum adet dedi doktorum ama beklemedeyim bitecek mi diye 3 gün oldu