miniklerinannesii00 Kendime saat almak istiyorum iki marka arasında kararsız kaldım casıo altın sarısı klasik us polo gri- sarı karışık renk kadranı yani içi yeşil renkli ikiside güzel ama eşim diyorki us polo kıyafet markası😆😆
Dogacelik miniklerinannesii00 eşimin işi eskiden saatçilikti. Her zaman gerçek saat markası tercih edin der. Yani seiko, casio, omega gibi. Diğerleri sadece meşhur marka. Birilerine en kalitesizinden yaptırıp üstüne markalarını basıyorlar çünkü.
miniklerinannesii00 Dogacelik eşimde casıo daha iyi us polo kıyafet markası saat markası değil demişti us polo görünüş olarak güzel o yüzden çok kararsız kalmıştım casio dan yana olacak tercihim🥰
Yusufagahinannesi miniklerinannesii00 saat saat markasından alınır. Genel olarak us polo tarzınıda demode buluyorum açıkçası biraz 🫠