aksymry Kızlar merhaba 15 günlük bebeğimde yarık damak mevcut tecrübelerinizi ve nasıl beslediniz tecrübelerinizi yazarmsnz lütfen beni tutmadı biberonlada 15 20 dakka emiyor ama yoruluyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aksymry Ya çok geçmiş olsun🤲Kızımın dudağı yarıktı, damağında bir şey yoktu şükür, emmesinde bi problem olmadı o yüzden. Kaşık biberon mu kullanıyorsunuz? Sanırım kaşık biberon öneriliyor, yarık damak bebeklere
defnes32 aksymry merhaba ben hamileyken yarık damak dediler doğdu iki ayrı doktora götürdük ikiside yok dedi çarşamba başka doktora daha gideceğim olsa belli olur mu hemen tanı koyulur mu yoksa belli olmaz mı sizin nasıl oldu