3974 yani şöyle ben sabahtan dolduruyorum, fişe takılı sürekli aynı sıcaklıkta tutuyor suyu. Genelde fazla su koyduğum için tek biberonluk suyu kaç saniyede ısıtır bilemedim ama kısa sürede 40 derece ayarına gelir. 1 litrede 40 dereceye bir kaç dakikada ulaşıyor. Fişten çekmezseniz gün boyu aynı sıcaklıkta kullanabilirsiniz. Reklam pazarlama gibi oldu ama haftada bir resmen kendime teşekkür ediyorum bunu aldığım için sürekli ölç yok sıcak oldu yok soğuk oldu, bununla hiç dert etmiyorum artık ☺️