mucizem10 Oğlum haftaya 2 aylık olacak evde kendim tarttım 5650 gram çıktı doğum kilosu 3500… şu aralar sanki sütüm yetmiyor gibi sürekli bi memeyi çekiştirme halinde doymuyor mu sütüm yetmiyor mu kilosu nasıl bilemedim
yagmurum12 mucizem10 çok iyi kilo almış siz neye takıldınız.. Zaten normal şartlarda gereken aylık 500 ila 1 kilo
mucizem10 organikirmik gazından mı yapıyor acaba bilmiyorum ki süt gelmiyor gibi sürekli çekiyor sinirleniyor
alya2003 mucizem10 evet benim kızımda emme arası öyle yapıyor ya gazdan dolayı ya da ilk süt daha kolay geliyor çekince sonrasında yavaş geliyor olabilir mi ondanda yapıyor olabilirler
guloyku Bizimki 3170 gr doğdu. 1 aylıkken 3800dü. Bugün 2 aylık tartısı yapıldı 4100 çıktı. Doktor bir şey demedi ama sizin bu gönderinizden sonra moralim bozuldu..