womanmom15 Bebegimj pusette yerde uyuturken kanepedeydim yüzüne telefon düştü birden kaydi baya ugundu agladi yavrum zaten keyfi pek yoktu 2. Aylik asisindan 3 gün oluyor aşı olalı bişey olur mu
feyzanuur womanmom15 herhangi bi tepkime olmadıysa bi şey olmamıştır. içiniz rahat etmiyorsa acile götürün ama tomografiye alırlar muhtemelen direkt.
gulcem53 Hastaneye götürün gözlerinde anormallik varsa ama tomografi, röntgen çektirtmeyin. Telefon düştü diye bt taraması yaptırılmaz hemen