Selamlar herkese, 5 aylık oğluma gerek evde gerek dışarıda ne giydireceğimi bilmiyorum. Ankaradayız ev şu an 28.2 derece, kolsuz zıbın giydirdim sadece mesela çok mu ince oluyor böyle emin olamıyorum. Dışarı çıkarken de uzun kollu body + alt giydirdim sadece zıbın giydirmedim içine. Bazen çok ince geliyor gözüme bazen çok kalın, ortasını bulamıyorum.