Yaeh10 Kızım bir aylık daha arada yeşil yapıyor kimi üşütmek diyor kimi kulak ağrısı yaşayan var mı ya da doktora giden
Ergulomer Yaeh10 bnm bebegım de de oldu aksam ıspanak yemıstım ondan dediler :) yedıgım seyin rengi kakaya sirayet edıomus
Acabaymelike Yaeh10 bende brokoli yemostim o zaman yeşil yapmıştı sizde eğer yeşillik yediyseniz ondan yapabilir 😊
Deletedmom114 Yaeh10 Asker renk yeşili kaka iyi beslenen ve sindirimi iyi olan bebek kakası rengi canım korkulacak bir durum yok 💁🏻♀️ Ön sütü fazla alıyordur 🧸
NurrC Yaeh10 yeşil kaka farklı farklı durumlarda olur. İyi kötü diyemem ama 4-5 gün hep takip et. O şekilde gidiyorsa sürekli doktora git canım. Burdan söylemekle çözülebilecek bir durum olmayabilir
Merveyavuzktm Hiçbi şey yok korkmayın benim oğlum 5 aylık hala arada yapar doktorumuz ek gıda almaya başlayınca rengi de kıvamı da değişir dedi şu an ya sarı ya da yeşil yapar normali budur. Takip edecekte bi şey yok :)
Etmeninannesi Yaeh10 bizim doktorumuz ıyi emen ve doyan bebegin kakası yeşil olabilir demişti. Ama siz yine de bir kaç gün daha takip edip doktorunuza danışın geçmiş olsun 🙏🏻
Pelin87 Yaeh10 hiç biri değil canım fazla emdiği zaman oluyormuş, boşa üzme kendini inansın da hurafelere
Esmaaaa Yaeh10 çok fazla beslenmekten bağırsak sindirmeden atıyor sütü hazımsızlık var yani demişti doktorumuz bizde beslenme aralıklarını biraz uzun tuttuk normale döndü çok şükür ☺️