Boncukdefne52 aynen öyle.aslinda bu çantalarda hazır diye birşey yok makine yapamıyor yine insanlar örüyor markalar 3e 5e yaptırıyor.ve bu piyasanın böyle olmasının sebebi yine örgücüler ben çantalarımı başta dolaba koyuyordum ama başkaları öyle ucuz koyuyolardi ki bana diğerlerinden ne farkı var neden pahalı yaziyolardi sürekli hiç satamadim sonra arkadaşımın pahalı bir butiği var oraya koydu dolaba koyduğum fiyatlardan daha üstüne satıldı bütün çantalar.yani artık ben de bıraktım zaten değerini alamadığımı düşündüğüm için geçen yıl hiç yapmadim mesela.insallah karşılığını alırsınız cok güzel olmuş bu arada 🌸