Kızlar selam, kızım 19 aylık 3-4 gündür grip ilk gün burnunu temizliyordum rahatlıyordu gece de yatağının baş ucuna soğanla karanfil koyunca rahat uyuyordu. 2 gündür burnu tıkalı temizleyince bir şey çıkmıyor, soğan karanfil koyunca bi fayda etmiyor, buhar da veriyorum yinede rahatlamıyor. Burnu tıkalı ve gece horluyor rahat nefes alamadığı içinde uyuyamıyor, burnunun içine bakınca sanki burun içi eti şişmiş gibi böyle bir şey başına gelen oldu mu ? Gripten dolayı mıdır yoksa alerji falan olabilir mi ?