Kızlar merhaba. Doğum yapali 2.5 ay oldu ama benim skıntılarim bı turlu bitmedi kanamam daha yeni kesildi plesanta kas dokusuna yapıştığı için ilaç kullandım 10 gün tam o düzelmeye başladı dedim dün tırnak batma ameliyatı oldum lokal anestezi antibiyotik ve parol kullaniyorum gece çok ağrım vardı ağrıdan ağladım artık dayanamadım acile gittik dikloron ağrı kesici yapıldı bana ağrım tam azalmış değil ama sorun şu sürekli ilaç içmek zorunda kaldım ve emzirirken bebegime kıyamıyorum doktorlar ne kadar emzirebilir son dese de içime sinmiyo varmı benim gibi sürekli ilaç kullanmak zorunda kalan özellikle dikloron iğne yapılan varmı bu süreçte moralim çok bozuk