Ncl12345 nilüfer dorukta kemal köroğlunu ben de tavsiye ederim. Yılların doktorudur. Çok nazik çok tatlıdır. Uzun uzun bilgilendirir. Sadece kendisi göçmen olduğu için başta konuşmasını biraz değişik bulabilirsiniz ama gerçekten çok bilgili bir doktordur. Pcos konusunda beklentiniz tam nedir karşılar mı bilemiyorum ama ben de pcosluyum 17 yaşımda teşhis aldım 18-20 yaşlarımda bile rutin kontrole kemal beye giderdim gayet memnunum kendisinden. Doğumumu da o yaptırdı.