Beyzaecrin96 biz ilk 5 aylıkken gittik ama otel tatili değildi yazlığımız vardı. Bolca kıyafet, bez almıştım. Diş çıkıyordu önlük çok aldım o yüzden. Ateş ölçer, şurup, güneş kremi, mayosu, şapkası, havlusu, kaşıkları, ince müslin. Hatırladığım bunlar ⅔ günlüğüne gitmiştik. Daha tadım aşamasındaydı ek gıdada. Bir de dediğim gibi ev olduğu için ona göre malzemeleri aldım sadece evde hazırlayıp dışarı çıkarken yanıma da aldım.