BirYudumAnnelik Niloyailetospik dimi birde o gün kayınvalidemdeydik kendisininkini kutlamamı bekliyordu ama o da benim anneler günümü kutlamadı ben kutlamama rağmen yani kimse kutlamadı yaa oglusum buyusun de kutlasın bari 🥹💕