Tgbtn Merhabalar oğlum için oto koltuğu arıyorum 3 yaşında. Şimdiye kadar nerdeydin diyenlere cevaben ben yurt dışında yaşıyorum burada kullanıyoruz zaten türkiyede kullanabilmek için almayı düşünüyorum 😅Güvenilir iyi sağlam bi marka olsun lütfen
Tgbtn obobok burada maxi cosi kullanıyoruz kemer kısmı artık küçük gelmeye başladı önerdiğiniz koltuğun kemer özelliği nasıl acaba