Merhaba kızlar 5.5 aylıkken tadimlara başladık. Bebeğim 6 ay 6 günlük. hemen hemen bitti sayılır tadım süreci. Bundan sonra nasıl ilerlemeliyim kahvaltı öğünü vermeli miyim ne gibi şeyler hazırlamaliyim kaç öğün vermeliyim? İlk bebeğim o yüzden bilmiyorum tecrübeli anneler ,ek gıda anneleri yardımcı olur musunuz.