Bebeğe gaz yapan yiyeceklere dikkat ediyormusunuuz. Mesela dün tesadüf salatalığın çileğin gaz yaptığını gördüm yememeye çalıştım. İşte bezelye, tere,roka.. aklıma bunlar geliyor emzirirken bak ile geçermiş bebeğe. Siz bunlardan uzak duruyormusunuz sütle geçmesin dye. Ben ne yiyeceğim bilmiyorum artık . Erik filan bile yaparmış🙃