Bebeğim tam 5 aylık. Alttan iki dişi çıktı emerken ısırıyor ve artık kanamaya başladı. Sütü çektiğimde de çok az geliyor doymuyor. Ne yapmam lazım çok çaresizim. Diş çıkartırken de emmedi bir kaç gün zorla emziriyordum. Sanırım kilo da verdi. Boyumu uzadı diye kendimi avutmaya çalışıyorum