mbabygirlm Kızlar dolapta oluyordu hep mama ama kız kardeşim başka bir kavanoza koymuş dışarda kalmış bende yeni gördüm. Mama da bitti en son o mama kaldı ama acaba bozulmuş mudur.
oylesinebiri__ mbabygirlm kendi orijinal kutusunda mama dışarda olsa bile bozulmaz oda sıcaklığı 25 in üstünde değilse
betul97_ mbabygirlm Bildiğimiz mamadan bahsediyoruz değil mi? Ben hiç dolaba koymadım hep dışarıda duruyor. Dolapta mı durması lazımmış
Bebegimm1 mbabygirlm kutunun arkasında yazar dolaba koyulmaz ki mama ben yaz kış serin güneş olmayan yerde muhafaza ederim buzdolabında bozulur kardeşiniz doğru koymuş buzdolabı nemli oraya koymayın