banu32 benim ki 7 aylık sinirden kriz geçiriyor resmen istediğini yapmıyorum ama normalmi cidden bu ayda bu kadar sinir eşim sınırlı bı insan ama bu hepsini geçecek gibi babildOyo şuan sinirli sinirli geçen bı arkadaşa rast geldik yine babildiuodu o an bu ne kadar sinirli diyo yani ses tonundan bile sinir akiyo 😅beni de sinir hastası edecek bu gidişle . Ellerini yumruk yapıp bı salliyo sinirlenince karşımda büyük insan var saniyorum