15 ay 11 gunluk bir oğlum var. Beslenme sorunu hep vardı yani doğdugundan beri hep iştahsiz bir bebeki. Ek gıdadan sonrada bu süreç iyice uzadı. 1 hafta oncesine kadar yine iyidi azda olsa yerdi eline bir şey verdigimde kendi yerdi oyalanirdi yada bizim elimizde bir şey gorunce 2 saniye durmaz atlardi ama son1 haftadir bambaşka bir çocuk oldu. Zorla yediriyorum vermezsem hic aramaz bakmaz bile açim yada tokum diye. Eline bir şey alip yemeyi birakti hepsini gectim pürüzsüz şeyler yemek istiyor sanki 6 aydaymiş yeni ek gidaya gecmisiz gibi. Ne oldu çözemiyorum ya. Kisa süreli bir üst solunum yolu enfeksiyonu gecirdi ondan sonra toparlanamadik ama bu kadarda uzun sürermiydi anlamadim gitti. Diş mi yoksa huyu degisgi ne oldu bilmiyorum.