benoyleuygungordum___ İki tane travel sistem kullanmış birisi olarak kesinlikle kabin boy alın derim. Üç araba aldım üçü de Joie marka ve hiç pişman etmedi. Son aldığım Signature model kaliteli kullanışlı fakat ölü gibi ağır. Yapamadım gittim Joie Pact Pro kabin boy aldım. Birkaç gündür aktif kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. Bu travellarla boşuna eziyet çekmişim. Bir de ilk arabamdan kalma aynı marka pusetim vardı. O yüzden puset takılabilir olması önceliğimdi. İkinciyi istiyoruz çünkü. Bir bakın isterseniz. Henüz yeni bir model hakkında yorum ve video pek yok.