Liyakiz bizde 9,5 aylık olduk.8ayından beri falan 2 uykudayız .bizimki de 2 uykuya düşmeden önce 3 uyku yapıyordu ama az az 40 dk kadar.bu nedenle uykusunu alamamış oluyordu.ben çareyi şöyle buldum.sabah 7:30 gibi kalkıyor kahvaltı oyun falan derken 10,30 gibi uykusu geliyor bende ayağıma alıyorum 12 ye kadar uyutmaya çalışıyorum sallayınca uyuyor şimdi 1 2 gündür ayağımdan bırakmaya başladım bakalım kendi kendine uyuyorum o kadar diye evet uyku süresi uzamış .sonrasında 3,30 gibi 2.uyku oda 5 e kadar yine sallayarak uyutuyorum bırakyırum uyanınca tekrar sallama pişpiş le 1,5 saatte öyle uyumuş oluyor böylece günde 3 saat uyumuş oluyor .benim amacım sallamadan tam 1,5 saat uyuyabilmesi bakalım inşallah oda olacak.böyle bir deneyin tam uykusunu bi alsın bakalım yine uykusu gelecek mi.