Ben de o aralar denemiştim öğrenemedi asla. Sonra kreşe başlarken suluk ihtiyacımız oldu 1,5 yaşındaydı. Tekrar bi deneyeyim dedim kendisi direkt içmeye başladı öğretmeme gerek bile kalmadı boşuna uğraşmışım o kadar, vakti gelince kendisi yapacakmış😅