Arkadaşlar neden olabilir . 6 buçuk aylıkken başladık tamam çok iştahlı bi bebek değildi ama önceden yediği şeyleri şuan hiç bir şekilde ek yediremiyorum 2 haftadır neredeyse sadece mama ile besleniyor sizce neden olabilir disler henüz çıkmadı bakiyorm bi kizariklik falan da yok agzinda