GezginPaNDa hosgeldinbebekk9 oğlum kreşe 3.5 yaşında başladı. Şimdi 2 senesi . Artık sıkıldım gitmek istemiyorum diye ağlıyor. Hareketli bir çocuk. Evde çoğu şeyi biz ogretmistik zaten . Kreste pek yeni birsey öğrenmedi