Meraba anneler, bebeğim 2 aylık oldu bugun. İki haftadır diyete başladım ama kalorısı yüksek bi diyet listesi verdi diyetisyen. Son zamanlarda da 2 saatte bir emziriyordum gaz sorunumuz var cok sık emmesin diye.son bi kaç gündür göğslerim cok yumuşamıştı. Evveldi akşam bi bakıym dedim süt az mı diye , göğsümün birinde hiç yoktu digerinde de cok az var. Naapmam lazım?? Başına gelen var mı? Diyet yüzünden mi stres yorgunluktan mı Neden azaldı bilmiyorum arttırmaya çalışıyorm ama eskisi gibi göğüslerim dolu dolu olmuyo bi türlü.bebege de aç kalmayasılık yetiyo napmalıyım???