maidey 8 ay önce sezeryan oldum son bir haftadır iğne vurulan yerde bir ağrı var sırt üstü yatamıyorum. Yani bayağı bir sızlıyor ağrıyor orada bir şey varmış gibi hissediyorum sizde de bu durumu yaşayan var mı ?